Sunday, October 5, 2008

pas semalaysia

Halaman Utama
Perutusan Aidilfitri Presiden PAS
Oleh : Presiden PAS
Monday, 06 October 2008
Syukur ke hadrat Allah kerana kita berjaya menempuh bulan Ramadan al-Mubarak dengan penuh ketaatan dan ketekunan. Tiadalah hadiah kejayaan yang terlebih besar dan istimewa dari kejayaan memperoleh status takwa.
Baca Lagi..
Hindraf tidak biadab - Presiden PAS
Oleh : Abdul Aziz Mustafa
Monday, 06 October 2008
KUALA LUMPUR, 5 Okt - Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menyifatkan penyokong Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf) tidak biadab apabila bertemu Perdana Menteri pada rumah terbuka Aidilfitri Perdana Menteri dan menteri-menteri kabinet beragama Islam Rabu lalu.
Baca Lagi..
Syabas kerana berjaya bebaskan anak kapal MT Bunga Melati 5 - Presiden PAS
Oleh : Roslan Shahir Mohd Shahir
Monday, 29 September 2008

Presiden Parti Islam Se-Malaysia (PAS), Dato' Seri Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang ingin merakamkan ucapan syabas dan ribuan terima kasih kepada pihak MISC, Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dan pihak-pihak yang berkaitan kerana berjaya membebaskan anak-anak kapal MT Bunga Melati Lima dengan selamat dari tangan lanun-lanun pengganas Somalia di perairan sebelah sana.

Baca Lagi..
Ketua Cawangan PAS diberi sumbangan raya
Oleh : Mohd Nor Yahya
Monday, 29 September 2008

Image

TUMPAT, 28 Sept - Kebiasaan mereka yang diraikan menjelang hari lebaran ialah di kalangan penduduk miskin atau anak-anak yatim, namun di Tumpat Ketua Cawangan PAS turut diberi sumbangan Hari Raya.

Baca Lagi..
HOREY!!! DAPAT DUIT RAYA SEKUPANG
Oleh : Ketua Penerangan PAS Pusat
Sunday, 28 September 2008

BILA dah berada di hujung Ramadhan seperti sekarang ini, terkenang zaman kanak-kanak yang mencuit perasaan. Memang tidak ada orang yang paling bergembira apabila tibanya hari raya, melainkan kanak-kanak jualah. Mereka bukan bergembira kerana berjaya menghabiskan sebulan puasa dan tidak ponteng terawih, tetapi kerana baju barunya, kuih-muihnya, mercunnya, lemangnya, ketupatnya, dan yang paling penting ialah duit raya! Inilah keseronokan berhari raya pada zaman kanak-kanak dahulu yang tidak mungkin berulang lagi dalam hidup ini.

Baca Lagi..
PAS Wilayah lawat kanak-kanak HUKM
Oleh : Webmaster
Saturday, 27 September 2008
Bandar Tun Razak, 26 Sept - Perhubungan PAS Wilayah Persekutuan telah menziarahi pesakit di wad pediatrik Hospital UKM. Hj Mohamad Nor datang bersama-sama dengan beberapa orang ajk Badan Perhubungan PAS Wilayah Persekutuan.
Antara yang turut hadir Ustazah Nuridah, Hj Halim, Ustazah Salbiah, Ust Md Ali dan En. Shukor.
Baca Lagi..
PAS Lenggong terus berbakti kepada fakir miskin
Oleh : Harakahdaily
Friday, 26 September 2008
LENGGONG, 26 Sept - PAS Kawasan Lenggong turut mengagihkan bantuan Ramadan apabila 126 penerima terdiri daripada golongan fakir miskin (termasuk ibu tunggal), anak yatim dan pelajar menerimanya.
Baca Lagi..
<<> <> 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Selepas > Akhir >>

Hasil 1 - 12 daripada 1351

No comments: